En unik hyresgäst- upplevelse

Vi är stolta över vårt fokus på detaljer. Det är vad som kännetecknar och präglar upplevelsen av ditt besök i Mästerhuset, oavsett om du är hyresgäst eller besökare. Vi strävar efter att erbjuda exceptionell service och säkerställer att alla våra leverantörer lever upp till våra högt ställda krav.

Mästerhuset är en internationell ”Grade A building” där fastighetens två stora lobbyer skapar ett välkomnande intryck för besökare.

Service 24/7

Mästerhuset är bemannat med väktare eller receptionspersonal dygnet runt, alla dagar i veckan. Pembrokes fastighetsförvaltare besöker också fastigheten dagligen för att säkerställa att våra hyresgästers behov och önskemål möts.

Vår närvaro och höga servicegrad är några av anledningarna till varför Pembroke har vunnit utmärkelsen Sveriges nöjdaste kontorshyresgäster både 2017 och 2018 i Fastighetsbarometern. Undersökningen genomförs av CFI Group och Fastighetsägarna.

Förstklassiga faciliteter

Mästerhuset erbjuder en mängd faciliteter anpassade för att göra våra hyresgästers vardag så smidig och bekväm som möjligt.

  • Garage
  • Cykelrum
  • Omklädnings- och duschrum med handdukar och toalettartiklar
  • Låsbara förvaringsskåp
  • En av Stockholms bästa takterrasser med 360 graders vy över Stockholm

Exklusiv conciergeservice

Våra hyresgäster har tillgång till en conciergeservice skräddarsydd för Mästerhuset. Ett urval av de tjänster som vår conciergeservice erbjuder:

  • Kemtvätt
  • Biltvätt och bilvård
  • Cykelreparationer och service
  • Hemstädning
  • Barnvakt

Besök hyresgästportalen

Hyresgäst-
portalen

Som hyresgäst i Mästerhuset har du tillgång till exklusiva erbjudanden och rabatter.  Är du hyresgäst – logga in på hyresgästportalen för att ta del av de senaste erbjudandena.